lauantai 1. joulukuuta 2012

marraskuu


Oon ollut taas tosi epäaktiivinen tän blogin kanssa ja vielä kaikenlisäks oon kuvannut vaan puhelimella. No saa nyt kelvata :-D
Mulla on oikeestaan marraskuun aikana ollut joka päivä jotain tekemistä. Oon käynyt iskällä, testannut Hard Rock Cafen (joka muuten oli upee), hankkinut piilarit, jännittänyt Eilatin reissua, käynyt kampaajalla laittamassa vähän vaaleampaa väriä hiuksiin, shoppaillut, laittanut kotiin vähän joulukoristetta ja olihan tossa koeviikkokin, jonka sain ihan kunnialla suoritettua!
Oon niin innoissani, kun meen tänään Sonjalle ja sit lähetään sunnuntaina klo. 6.00 Israeliin!! Sinne on luvattu tosi hyvää ilmaa ja oon onnellinen, et pääsen tästä suomen kylmyydestä ees viikoks pois. Varsinkin eilisen lumimyrskyn jälkeen inho talvea kohtaan vaan vahvistui :-D