lauantai 26. lokakuuta 2013

another pile of instagram pics


Huhhuh onpas taas pitkä aika edelliskerrasta! Mul on ollu koko syksyn hirvee syysmasennus päällä, oon ollu kaikkeen kyllästyny, en oo jaksanu tehä mitään, oon ollu ihan saamaton. Mut kyl tää tästä pikku hiljaa!
On kyllä tapahtunu kaikenlaista, esimerkiks mun puhelin varastettiin päälle kuukausi sitten, mut onneks vakuutus korvas ja sain uuden luurin. Ärsyttää silti ihan sikana koska siellä meni esimerkiks kaikki mun kuvat, osa niistä tietty säily instassa, mutta monet tärkeet kuvat katos silti. Ainakin opin kantapään kautta että täytyy pitää parempaa huolta puhelimesta! Kaiken lisäks mun läppäri ei enää aukee, sielki on kaikki tärkeet kuvat yms. Pitäis viedä huoltoon, mut se maksaa lähes yhtä paljon ku uus kone.
Yläpuolella on jo pari kuukautta sitten otetut kuvat weekendeiltä, oli ihan huippuu kyl! Sit hommasin vanhojentanssipuvun, tykkään tosta ihan törkeesti, just mun tyylinen mekko. Lisäks käytiin valokarnevaaleilla tsiigailee syyslomalla.
Fiilikset on kyl edelleenki vähän matalalla, on ollu vähä ongelmii faijan kaa ja yleisesti ihmissuhteissa, välil on tuntunu siltä et koko elämä kusee. Motivaatio kaikkeen, erityisesti kouluun, on ollu ihan törkeen matala. Oon vaan tullu siihen tulokseen et lukio ei todellakaan oo mun juttu. Ootan vaan sitä hetkee kun pääsen sielt pois ja tekee sitä juttuu mikä mulle on ominta.
Mut no joo, ehkä täst teiniangstist pääsee eroo jossai vaihees, haha!